Xantaner
Gamer
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 17:17, 04 Kwi 2007 Temat postu: Slardar - Slithereen Guard |
|
|
Slardar - Slithereen Guard
1. Atrybuty
1lvl
Str 21 + 2.8
Agi 17 + 1.9
Int 15 + 1.5
Hp 549
Mana 195
25 lvl
Str 88+20=108
Agi 62+20=82
Int 51+20=71
Str 2202
Mana 923
Niewielki komentarz do atrybutów, a mianowicie: wyróżniłem zwinność bohatera ponieważ to daje mu jeden z najszybszych ataków dla siłowych bohaterów, nie wspominając o dużym pancerzu. W połączeniu z siłą daje nam to mieszankę.... sami zobaczycie jaką.
2. Skille
Sprint
Slardar increases his movement speed dramatically, but takes 20% bonus damage.
Lasts 25 seconds.
Level 1 - Increases speed by 10%.
Level 2 - Increases speed by 20%.
Level 3 - Increases speed by 30%.
Level 4 - Increases speed by 40%.
Cooldown: 45 seconds.
Level 1: 50 mana, 45 sec cooldown.
Level 2: 50 mana, 45 sec cooldown.
Level 3: 50 mana, 45 sec cooldown.
Level 4: 50 mana, 45 sec cooldown.
Sprincik przyda nam się do gonienia wrogów lub uciekania. Niestety zwiększa obrażenia od wrogów.
Slithereen Crush
Slams the ground, stunning and damaging nearby enemy land units. Slows enemy units by 20% for 2 seconds afterwards.
Level 1 - 50 damage, 1 second stun.
Level 2 - 75 damage, 1.5 second stun.
Level 3 - 100 damage, 2 second stun.
Level 4 - 150 damage, 2.5 second stun.
Cooldown: 8 seconds.
Level 1: 80 mana, 8 sec cooldown.
Level 2: 95 mana, 8 sec cooldown.
Level 3: 105 mana, 8 sec cooldown.
Level 4: 115 mana, 8 sec cooldown.
To cos w rodza stompa centaura ale zadaje mniej obrażeń a w zamian stunuje na dłużej. Najlepiej użyć gdy przeciwnik został ogłuszony lub gdy uciekamy.
Bash
Gives a chance that an attack will do bonus damage and stun an opponent for 1 second.
Level 1 - 10% chance per attack.
Level 2 - 15% chance per attack.
Level 3 - 20% chance per attack.
Level 4 - 25% chance per attack.
Passive
przyda się w połączeniu z naszym drugim skillem, ulti oraz naszą wysoką zręcznością.
Amplify Damage
Amplifies physical damage against enemy units by reducing their armor.
Level 1 - 5 armor penalty.
Level 2 - 10 armor penalty.
Level 3 - 15 armor penalty.
Cooldown: 10 seconds.
Level 1: 25 mana, 10 sec cooldown.
Level 2: 25 mana, 10 sec cooldown.
Level 3: 25 mana, 10 sec cooldown.
Ktoś może powiedzieć, że jest do kitu ale ja się nie zgodzę. Zaletą jest niski CD dzięki czemu w gangowaniu można użyć go wiele razy na różnych wrogach. Daje jeszcze coś czego nie pisze w opisie tej umiejętności - widzimy ciągle ściganego na mapie dopóki zaklęcie nie przestanie działać (coś jak Thirst strygwyra).
3. Itemki.
Jako że slardar nie ma orb effecta możemy wybierać z całej gamy przedmiotów.
1.tradycja- bracer x2
2. Boots of speed (a potem boots of travel)
3. w zależności od naszej kondycji i siły przeciwnika preseverance lub helmet of dominator.
4. hyperstone.
5. basher
6. Jeśli nie wzięliśmy helmeta to przyda się Stygian desolator, jeśli wzięliśmy to dopełniamy do satanica.
7. BF w przypadku gdy wzięliśmy preseverance, assault cuirass jeśli mamy satanic.
8. drugi basher.
Ja preferowałbym zestaw z sataniciem.
Kiedyś też grałem z zestawe ultra hp czyli skadi+2 HoTy+basher i hyperstone (teraz można dorzucić assault) i wtedy jest z nas mega tank.
4. Takta - nie ma co tu dużo opowiadać - creeping, exping itd. Jeśli atakujemy 1v1 to z zaskoczenia. Jeśli przeciwnik jest dużo słabszy to włączamy pierw sprint i jak podejdziemy od razu crush. Z naszym bashem nie powinien nikt się wymknąć, chyba że to nas ogłuszą. Slardar nie wymaga aż tak bardzo itemów dlatego jeśli początek zawalimy to pod koniec jakieś szanse jeszcze mamy - szczególnie z naszym bashem.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|