Autor |
Wiadomość |
|
Xantaner
Gamer
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 16:11, 08 Sty 2007 Temat postu: Phantom Assasin |
|
|
Ten przewodnik jest małą modyfikacją tego który był swego czasu na forum doty. Teraz przewodniki są dostępne tylko dla zalogowanych, więc wrzucam tu swoją wersję.
Spis treści:
1. Staty i umiejętności oraz wybór umiejętności.
2. Itemy.
3. Sposób gry.
1. STATY
Str 17 + 2.05
Agi 23 + 3.15
Int 13 + 1.00
Widzimy że ma dosyć mało siły jednak jej przyrost jest całkiem wystarczający. Nasz zabójca jednak na początku jest bardzo słaby ale później jego ilość życia będzie idealna. Naszym zagrożeniem mogą być tacy bohaterowie jak:
Nerubian assasin - z nim jest chyba największy problem, ale tylko na początku ponieważ jego impale i mana burn może bardzo pokrzyżować nasze plany rozwoju. Moja rada to albo trzymać się wieży (polecam górną ścieżkę), albo lepiej od razu zmienić stanowisko, jeśli jesteś sam.
Slayerka ma silne zaklęcia i może nam nieźle nadszarnąć nasze hp, jednak łatwiej uniknąć jej ataku niż nerubiana więc można zostać na swoim stanowisku ale w ciągłym ruchu, aby nie złapać się na jej zaklęcia.
Zagrożenie mogą stanowić jeszcze inni bohaterowie z silnymi czarami (lion, rhasta, moon rider, licz, crystal maiden) i bashem (barathrum, void)
Umiejętności Mortreda:
1. Shadow Strike (nie chce mi się przetłumaczać )
Bardzo przydatna szczególnie na początku umiejętność. Może służyć do wkurzania przeciwnika, obniżania mu hp jak również do ścigania/ucieczki. Najlepiej używać jej gdy ma się ją na poziomach 3,4 (odpowiednio 70/100 obrażeń na początek oraz 40/50 obrażeń co 3 sekundy przez 15 sekund co daje w sumie 270/350 obrażeń ) to więcej obrażeń niż choćby impale liona na 4 levelu. W dodatku spowalnia prędkość ruchu.
2. Blink strike
Kolejna bardzo przydatna umiejętność szczególnie do ścigania. Nie radzę używać jej do obniżania hp przeciwnika ponieważ często zdarza się, że to my otrzymujemy więcej obrażeń przy okazji. Obrażenia dodatkowe na poziomach to 30 / 60 / 90 / 120.
3. Blur
Przydatny w dalszej części gry, bardzo zaskakuje przeciwnika który może źle obliczyć swoje siły w walce z Tobą i ją łatwo przegrać. Korzystna umiejętność przy niszczeniu wież 1v1
4. Coup de grace
To jest nasze ulti, to jest powodem dla którego nazywają nas zabójcą. Daje krytyk największy w całej grze (15% szansy i odpowiednio 2x/3x/4x ). Wybieramy ją od razu jak tylko możemy.
Wybór umiejętności (nieco inny od tego który był w przewodniku na forum, gdyż mnie łatwiej tak grać):
1.Shadow strike
2.Blink strike.
3.Shadow Strike.
4. Blink strike
5. Shadow Strike
6. Coup the grace.
7.Shadow Strike
8. Blink strike.
9. Blink Strike.
10. Blur. (dopiero teraz stanie się przydatny)
11. Coup the grace.
12-14 Blur.
15. Staty.
16. Coup the grace.
17-25. Staty
2.ITEMY
Na początek gierki kupujemy boots of speed a jeśli nie starcza nam pieniędzy to od razu staramy się uzbierać na itemy do bracera i jeśli zostało na około 50 golda to czekamy na zakup gałęzi żelazodrzewa. Następnie kupujemy boots of speed/bracera i zbieramy na drugiego bracera co da nam wtedy dosyć pokaźną ilość hp.
Kolejną rzeczą jaką zbieramy to preseverance która przyda się do regeneracji hp i many. Mana będzie nam bardzo potrzebna szczególnie do rzucania Shadow strike.
W międzyczasie możemy uzbierać na power treads.
Kolejny item który będzie naszym celem to battle fury, gdy już go dostaniemy zbieranie kasy stanie się radością a nie koniecznością. Zazwyczaj uzyskuję battle fury gdy mam 14 level więc krytyk pięknie rozkłada się na creepy i nasza kasa zwiększa się aż miło patrzeć.
Kolejne itemy to kwestia wyboru.
Zalecane: MKB, Butterfly, Maelstorm ---> Mjollnir lub Satanic.
Ktoś zapyta czemu nie wybieram sange and yasha... Otóż sprawdzając stwierdzam że gdy się ma 2 bracery to prędkość ataku i hp jest zadowalająca i w dodatku mam dalej wolny do wykorzystania orb effect. Mając battle fury zarabianie kasy jest proste jak drut więc nie powinno być problemów z uzbieraniem golda.
3. Sposób gry
Początek
Jak już wspomniałem na początku Mortred ma mało hp więc bracery i preseverance powinny być lekarstwem na naszą bolączkę. Początek będzie najtrudniejszy więc trzymamy się raczej z dala od walki chyba że jesteśmy sami na stanowisku a naszym przeciwnikiem nie jest jakiś bohater z bashem lub bashującym zaklęciem. Po prostu zbierajmy jak najwięcej expa bo to będzie nam potrzebne później. Przeszkadzajmy też wrogiemu herosowi naszym shadow strike i równocześnie oddalamy się od pola bitwy aby nie dać wrogowi szansy na kontratak. Od poziomu 7 naszej postaci zalecam obserwację hp przeciwnika i jeżeli spadnie poniżej połowy staramy się już go zabić zaczynając od rzucenia shadow strike (powinien być już na poziomie 4). Nie musi się udać ale jeśli się uda to mamy świetny początek naszej drogi do chwały (jakkolwiek tylko raz udało mi się osiągnąć godlike gdyż wolę szybkie wykańczanie drzewka życia). Uważnie obserwujemy również naszą manę ponieważ do zabicia boha czasami potrzeba dwóch blinków lub dwóch shadow strików.
Środek gry
Tutaj zalecam obserwowanie całej mapy, a szczególnie wypatrywanie bohaterów poniżej połowy życia (wyłączając bohaterów siłowych). Technika ataku powinna być taka: rzucamy shadow strike (i jeśli bohater nie ma poniżej połowy życia to czekamy około 6 sekund na efekt) i następnie natychmiast blink strike. Powinniśmy mieć już wystarczającą pulę many na wykończenie przeciwnika, ale nadal należy ją obserwować. Jeśli mamy już blur na 4 levelu to przeciwnik w tłumie creepów często nie zorientuje się nawet że go atakujemy, więc radzę najpierw rzucić blink a gdy wróg zacznie uciekać shadow strike. Jeśli jakimś cudem uda mu się uciec z resztką hp dobijamy go blinkiem.
Dorzucę jeszcze że w przypadku gdy nie ma bohów odpowiadających naszym wymaganiom creepujemy dalej i pwnujemy wieże uważając przy tym by nie narazić się na zgangowanie. Polecam również creepowanie w lesie jeśli mamy już battle fury.
Końcówka
Tutaj mamy pełne pole manewru. Możemy się skupić na pushowaniu (ale nigdy samemu, zawsze chodzimy przynajmniej z jednym sojuszniczym bohem) lub na zabijaniu samotnych pusherów. Zdarza się że czasami krytyk jest tak wielki na 16 poziomie że bohaterów int na wyższym poziomie mamy na 4 ciosy, ale przy odpowiednim equpie. Należy się dostosować do warunków jakie panują na mapie.
Ogólne rady na koniec:
-Nawet bycie zabitym na początku 5 razy nie oznacza końca, bo itemy bardzo pomagają w zdobyciu przewagi nad przeciwnikiem (battle fury najbardziej).
-Wykorzystywać okazje do creepowania
-Nie grać zbyt agresywnie, bo może się to rzeczywiście źle skończyć
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Xantaner dnia Pon 21:40, 08 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tenchion
Clan Lider
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 17:11, 08 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Hehe, widze, że na forum pojawiłą się Assassinowa tendencja Jedno pytanie, czy na tą postać z dużym AS nie przydałby się basher albo cos do stunowania? [no.. czyli basher:P] czy raczej obstawiasz na wielki dmg i spowolnienie [SS]?
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xantaner
Gamer
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 20:42, 08 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
To jest dobre pytanie. Osobiście to wygląda tak: basher jest dobrym itemem dlatego napisałem że oprócz tych bracerów na początku reszta itemów to kwestia wyboru. Basher szczególnie dobrze współpracuje z butterfly'iem (sprawdziłem na mapie -aremsh phantom vs phantom ). Zalecam po prostu każdemu stworzenie własnego builda na tę postać. Jedyna wada phantoma jest taka że jego siła słabnie w walce grupowej, dlatego tutaj szczególna rada: trzeba z reszty drużyny zrobić mięsko armatnie:D zazwyczaj siła phantoma wtedy jest miażdżąca, więc przy niewielkiej pomocy szczęścia nawet nikt z drużyny nie powienien zdechnąć (to już mówię o late game).
Żadna tajemnica w tej postaci sie nie kryje, oprócz tego że po prostu trzeba obserwować mapę i wrógów.
Acha co do s&y mam bardziej racjonalne wytłumaczenie:
popatrzmy na koszta: 1450 elementy sange, 1450 elementy yasha, 2 x 600 za recipy, 1000 za recip s&y Co daje nam razem 5100! Za tę kwotę możemy kupić 2 ultimate orby i jeszcze 500 golda mamy w zapasie, a stąd już niedługa droga do skadi która też ma spowolnienie i to za każdym ciosem a nie tylko 10% szansy.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
behemocik
Generał
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: P(R)OLAND
|
Wysłany: Pon 21:23, 08 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Hmm nie wiem czemu nie wspomniałeś o Vladmirs Offering ( czy jak to się tam dokładnie nazywa ) daje life steal tak jak satanic ale nie zabiera orba także można zrobić Mjollnira i wesprzeć go właśnie tym itemkiem moim zdaniem to obowiązkowy item na phantomce, ale w sumie ja się na niej nie znam, także pozostane przy intelach
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xantaner
Gamer
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 21:48, 08 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Nie wspomniałem o Vladimirze ponieważ nie daje on hp które jest nam potrzebne. Inta mamy za mało żeby brilliance aura działała idealnie a armor i tak będzie duuuży z mjollnirem i butterfly'iem. Na dodatek gdy masz te aury to phantoma łatwo namierzyć i zabicie z zaskoczenia jest dużo trudniejsze (zostałem kiedyś zabity raz przez phantoma tylko dlatego że nie mogłem wymierzyć porządnie czaru stunującego). Ale oczywiście co kto woli Zachęcam jeszcze raz do tworzenia własnego builda na tę postać.
Jeszcze jedna rada z mojej strony - nie kupujcie phantomowi burizy bo to osłabia tylko jego ulti (sprawdzone na aremsh 1v1).
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heretic
Gamer
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 13:42, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem wlasnie naleprzym orbem byl by satanic 21% lifesteal przy jej critical strikach! leczy sie w sekunde a przy tam jeszcze butter fly i battle F. jej krytyki są potęrzne 21% z jej crytyka? no uwarzam ze to troche duzo.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xantaner
Gamer
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 18:10, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Taki mały dodatek do tego co napisałem: w żadnej z gier które dotąd grałem satanic nie przydał mi się (nie kupowałem go w ogóle), bo hp jakie mialem wystarczało mi w zupełności (z dwoma bracerami to było około 1400-1500). W najbliższym czasie spróbuję zamieścić taktyki dla maginy, moon rider i nerubian assasina.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
DarthKael
Gamer
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 16:00, 10 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie!! gdy uzbieramy już wszystkie wyżej wypisane przedmioty (mjolinr, basher, butterfly, battle fury, mkb) to czy nasz bracer wymieniamy na HoT'a>??
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Chung
Gamer
Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Sob 22:17, 10 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Ja gram trosze inaczej....
(chodzi o itemki)
start tak samo (2x bracer, cos do hp (regena najlepiej drzewa) i treadsy) i sobi mask
nastepnie:
a) kupujemy dominatora, mamy duzy dmg, wiec nam sie oplaci! (duzo hp)
nastepnie idziemy w Dmg. Polecam MKB,Burize lub Radiance. (skoro critic sie stackuje to czemu tego nie wykozystac?
Srodkowa faza rozni sie tym, ze zamiast persevence mamy 15% hp steal co z ulti daje leprze rezultaty, ale mniejszy reg many. Nastepnie nie idziemy w battle furry a w cos co nam doda dmg-a. (radiance radze walic jesli ktos ma problemy z zarabianiem,mkb)
b) po 1rwszym itemkie do dmg-a, konczymy satana (wiecej hp).
c) teraz to tylko dmg dmg dmg.... (czasem sie lubie bawic w reaper-a, ale najczesciej buriza)
d) warto zrobic buttera jak mamy dmg, zeby dodalo atak speedu.
PODSUMOWANIE;
a) poczatek standardowy
b) Dominator
c) mkb
d) dominator => na satana
e) buriza
f) butterfly
g) ostatni item zalezny od sytuacji. jesli ktos ma basha i nie ma iluzji (duzo jest takich hero) ze prawie nie mozemy sie ruszyc (w tej fazie niestety to czesty przypadek) to robimy... owce;) nie dozyje konca zaklecia (pancerz 0).
mozna sie pobawic w divine-a albo poprostu bkb (jak jakis mag). ciezko mi powiedziec tak teraz jaka sytuacja jest na planszy...
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
DarthKael
Gamer
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 21:33, 08 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
A moim zdaniem na początek ---> po 2bracerach i butkach<---- nie bawimy sie i robimy radiance!! sam to sprawdziłem i to wygląda tak:
w miare:
wale gościa z critica i zaczyna uciekac i nawet jak go nie dopadne z blink strike to padnie od radiance (miałem tak z 5killów) i dzięki temu miałem mane na chociażby blink czy dagger na następnego gośćia... jest to też dobre przeciwko paru przeciwnkom, bo jak wskoczysz blinkiem, to sie posrać mogą, a ja ich i tak rozwalam z pomocą teamu, bo nie wiedzą co robić a im hp spada.... a i mamy duży dodatek do dmg--->critica
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
|