Xantaner
Gamer
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 19:17, 29 Mar 2007 Temat postu: Gondar - Bounty Hunter |
|
|
Miałem pisać o Slithreen guardzie ale zmieniłem kolejność, bo trafił mi się niespodziewany ekstra GODLIKE:) Niestety nie zdołałem zapisać repa bo ludzie za szybko z gry wyszli. No ale przejdźmy do rzeczy.
Gondar
1. Atrybuty
Str :17+ 1.8
Agi: 21+ 3
Int: 16+ 1.4
HP:473/473
Mana: 208/208
Dodam jeszcze coś a mianowicie:
początkowy dmg: 45 - 59
Mały komentarz do tego: Statsy niestety są niskie na początku ale zapewniam że wystarczające. Przyrost zwinności na lvl załatwi wiele spraw. Na początku możemy mieć problemy z maną ale z czasem się to unormuje. Więcej o wykorzystaniu statsów w itemach i taktyce
2. Skille
Shuriken Toss
The Bounty Hunter throws a shuriken at a target unit, dealing damage.
Level 1 - 100 damage.
Level 2 - 200 damage.
Level 3 - 250 damage.
Level 4 - 325 damage.
Cooldown: 10 seconds.
Level 1: 90 mana, 10 sec cooldown.
Level 2: 115 mana, 10 sec cooldown.
Level 3: 135 mana, 10 sec cooldown.
Level 4: 155 mana, 10 sec cooldown.
To jeden z najlepszych skilli typu nuke. Zadaje bardzo dużo dmg oraz mini stuna i szczególnie przydaje się do dobijania wrogów.
Jinada
Gives a % chance to evade attacks and 15% chance to deal extra damage.
Level 1 - 5% dodge, 1.25 critical multiplier.
Level 2 - 10% dodge, 1.5 critical multiplier.
Level 3 - 15% dodge, 1.75 critical multiplier.
Level 4 - 20% dodge, 2 critical multiplier.
Passive
Troszkę wypada się tu popluć o to że taka mała szansa na krytyk przy tak kiepskim mnożniku. No ale i tak się przyda nawet w mid game.
Wind Walk
Turns invisible for a period of time. Deals bonus backstab damage. Transition time decreases per level.
Level 1 - 30 backstab damage, lasts 15 seconds.
Level 2 - 60 backstab damage, lasts 20 seconds.
Level 3 - 90 backstab damage, lasts 25 seconds.
Level 4 - 120 backstab damage, lasts 30 seconds.
Cooldown: 20 seconds.
Level 1: 50 mana, 20 sec cooldown.
Level 2: 50 mana, 20 sec cooldown.
Level 3: 50 mana, 20 sec cooldown.
Level 4: 50 mana, 20 sec cooldown.
WW to będzie nasz chleb powszedni nawet jeśli przeciwnik kupi sobie wardy. Na początku nie będzie na nie tracił kasy więc dobra nasza i przez jakieś 5 lvli możemy spokojnie naexpić i przy okazji utrącić trochę wroga.
Track
Tracks an enemy hero for 30 seconds or until it dies. You gain 20% movement speed increase. If you kill a hero, you pawn its head for extra money.
Level 1 - Any hero kill is worth 50 bonus gold, reduces target's armor by 1.
Level 2 - Any hero kill is worth 100 extra gold, reduces target's armor by 2.
Level 3 - Any hero kill is worth 150 extra gold, reduces target's armor by 4.
Cooldown: 10/7/5 seconds.
Level 1: 100 mana, 10 sec cooldown.
Level 2: 75 mana, 7 sec cooldown.
Level 3: 50 mana, 5 sec cooldown.
Ulti może nie jest cudowne, ale na pewno jest bardzo bardzo dobre. Bardzo niski CD i jak na ulti również niski koszt many. Za każdy kill dostajemy więcej kasy. Więc jeżeli umiemy sobie poradzić z innymi bohaterami to będziemy sporo do przodu. I stealth assasin może się schować z jego perm. invi.
Moje typowanie skilli:
1. WW.
2. Shuriken.
3. WW.
4. Shuriken
5. WW.
6. Track.
7. WW.
8-9. Shuriken.
10. Jinada
11. Track.
12.-14. Jinada.
15. Statsy.
16. Track.
17-25. Statsy
Krytyk z Jinady przyda się dopiero w mid game więc bierzemy na 10,12-14 levelach
3. Itemy
Gondar to jeden z niewielu bohaterów dla którego mam itemy jasno sprecyzowane.
1. Standard: 2 bracery na początek.
2. Butki
3. Tutaj decyzja - jeśli dajemy sobie radę, mamy dużo golda i kille na koncie to kupujemy itemy na butterfly. Jeśli jest inaczej to kupujemy tylko helmet of dominator.
4. Kupujemy item którego nie wzieliśmy w pkt 3.
5. Treadsy
6. Kolejna decyzja - MKB lub Messerschmidt---> satanic.
7. Item którego nie braliśmy w pkt 6.
8. Tutaj zostawiam wolną rękę bo tak naprawdę nasz gondar już jest imba. Może być basher.
4. Taktyka
Gondar jest jednym z bohów który polega na taktyce. Nasz WW przyda się do tego bardzo. Osobiście nie lubię jak ktoś od razu gada że chce sam bo wtedy zostaje tylko 1 lane do wyboru. Najlepiej wybrać lane u góry bo jest daleko od wieży wroga i nie będzie wiedział że jesteśmy przy nim. Na 1 lvlu wybieramy WW więc zaczynamy od miłego przywitania wrogów. zaczynamy od schowania się w lasku i czekania na ofiary, a kiedy się pojawią to włączamy WW i atakujemy wybranego wroga - jeśli się szybko nie zorientuje to już na początku nie będzie miał połowy życia a jeśli sojusznik nam pomoże to może to być nawet kill. Jeśli mamy hp to zostajemy i creepujemy co jakiś czas włączając WW i zbijając hp przeciwnikom. Na 6 lvlu można się pokusić o pościg ze względu na nasze ulti. Wtedy nawet riki się nie uchowa. Zwracajmy też uwagę na inne stanowiska i starajmy się dopomagać naszym WW w obronie i również w gangach. Exp dla gondara liczy się najbardziej bo dzięki ulti kasa się znajdzie zawsze . Uważajmy też na gangi na nas i nie pchajmy się z całą siłą pod wieże przeciwnika szczególnie jeśli ma jeszcze 300 hp.
Jeśli chcecie wiedzieć coś o dalszej taktyce to nie za bardzo da się ją wyjaśnić.. Po prostu jedno wielkie polowanie na wrógów. (No w końcu jak sama nazwa wskazuje Gondar to łowca nagród).
Małe PS. Ta takta pozwoliła mi osiągnąć Godlike, pokonać lifestealera w walce 1v1 (który miał 2 bashery oprócz innych itemów), oraz w walce 3v1 wygrałem z pozostałością 1200 hp bez divine rapiera. No i jeszcze: S&Y to naprawdę kiepski item.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|